Identiteit in Interieur

Eruit springen als bedrijf, dat willen we toch allemaal? Dat de klant jouw bedrijf boven de concurrent verkiest….. Maar met welke reden dan? Vaak komt dit, naast een juiste bedrijfsvoering, door een onderbewust gevoel, de juiste sfeer!

In mijn visie gaat het neerzetten van een bedrijf, merk of organisatie verder dan alleen een huisstijl of een mooi interieur. De beleving van een merk moet in alles te voelen zijn: in het interieurontwerp, het exterieur, de website, kleding en zeker in de kleine details. Dit versterkt een bedrijfsimago en laat een positieve indruk achter bij de klant. Daarbij geeft een juist ontwerp een prettige werkplek voor de werknemers waardoor zij meer plezier hebben in hun werk, stress verminderd ervaren en creatiever / productiever zijn!

In het ontwerpproces stel ik de opdrachtgever, de organisatie, centraal. Door te beginnen met een gesprek waarin ik allerlei vragen stel over de organisatie, de werkwijze, visie en missie probeer ik een zo goed mogelijk beeld te krijgen. Functionele en technische zaken als programma van eisen, oppervlakte, werkwijze van het bedrijf, de routing en budget worden gecombineerd met de esthetische zaken als vorm, kleur, licht en beleving. Indien van toepassing schakelen we eventueel ook experts van een ander discipline in om een project te realiseren.


Dus uw identiteit in uw interieur!

Foto: www.sjeworks.nl